سازمان غذا و دارو آمریکا هشدار می دهد؛

خطرات مصرف محصولات بدنسازی را جدی بگیرید

محققان هشدار می دهند داروهای بدنسازی ممکن است حاوی استروئیدها یا مواد مشابهی باشند که می توانند خطرات قابل توجهی برای مصرف کنندگان آن داشته باشند.
خطرات مصرف محصولات بدنسازی را جدی بگیرید

محققان هشدار می دهند مصرف داروهای بدنسازی با واکنش های خطرناکی نظیر آسیب به کلیه ها، حمله قلبی، سکته، لختگی خون در ریه ها و لخته شدن خون در عروق بدن مرتبط است.

سازمان غذا و دارو آمر یکا هشدار می دهد اگر داروهای حاوی استروئید مصرف می کنید باید مصرف آن را متوقف نمایید.

محققان هشدار می دهند افرادی که از این داروها مصرف می کنند در صورت داشتن علائمی نظیر حالت تهوع، ضعف یا خستگی، تب، درد شکمی، درد در ناحیه قفسه سینه، تنگی نفس، زردشدن پوست صورت یا سفیدی چشم، یا ادرار قهوه ای یا تغییررنگ یافته حتما به پزشک مراجعه نمایند.

 

منبع : مهر

مطالب پیشنهادی :

نوشتن دیدگاه

تمام حقوق این سایت برای © 2018 پایگاه خبری تحلیلی التزام - هفته نامه التزام. محفوظ است.